تبلیغات در نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاههاى بینالمللى پل ارتباطى بین بازرگانان، کارشناسان صنعت گران و محققین کشورهاى گوناگون مىباشند. نمایشگاههاى بینالمللى تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها برگزار نمىشوند، بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمتهاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفتهاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایدههاى اقتصادى – تکنولوژى نیز در خلال برگزارى نمایشگاهها مورد تبادل قرار مىگیرند.
انتخاب مناسب نوع رسانه تبلیغاتی برای انجام تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی تهران توسط صاحبان کالا یک فاکتور اساسی برای انتخاب شدن نزد مخاطب است. بدین لحاظ که نمایشگاه بین المللی تهران جز بزرگترین نمایشگاه های داخلی است و دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران میباشد. محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقهٔ جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی است.
بیلبورد گویا ترین، موثرترین و پر استفاده ترین نوع سازه تبلیغاتی می باشد و در مکانی مانند نمایشگاه با توجه به حرکت آرام مخاطب ما بین فضای نمایشگاهی برای دیده شدن یک رسانه تبلیغاتی مهم به حساب می آید.
شرکت هایی که در نمایشگاه قصد حضور متمایز و متفاوت را دارند و به بهره برداری هر چه بیشتر می اندیشند می توانند با انتخاب پیام ها، آمار، جملات تکان دهنده، تصاویر اثرگذار و درج اسم و آرم در اندازه های متعارف و نامتعارف و طرح های هدفمند، گوی سبقت را از رقبا ربوده، مخاطبین و بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داده و به سمت غرفه خود جذب کنند.
برای اجاره بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی تهران شما می بایست ماه ها قبل توسط کارشناسان تبلیغات خبره و مجریان تبلیغات محیطی ذیصلاح برنامه ریزی های لازم را انجام دهید و مکان های مناسب در نمایشگاه و خیابان های منتهی و مسیرهای منتهی به نمایشگاه بین المللی تهران را مورد بازرسی قرار داده و از چند ماه قبل از برگزاری نمایشگاه نسب به عقد قراردادهای لازم اقدام نمایید تا بتوانید مناسب ترین فضاهای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی تهران را انتخاب و بهترین بهره برداری تبلیغاتی مورد نیاز را کسب نماید.
اگر هدف اصلى شما فروش کالا است، بهتر است تبلیغات در نمایشگاه بین المللی تهران را امتحان کنید چرا که رسیدن به اهداف بلندمدت و نفوذ در بازارهاى جدید و همچنین یافتن نماینده تجاری، شرکت در نمایشگاههاى عمومى و بینالمللى که همه ساله در کشورهاى مختلف برگزار مىشود، راه متداول و خوبى برای ارتقا برند و محصولات شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع اجاره بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی تهران و نحوه جانمایی صحیح انواع تابلوهای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی تهران با شماره ۰۹۱۲۸۷۰۰۵۵۶ واحد فروش رسانه در ارتباط باشید.
مزیت های تبلیغ در نمایشگاه های بین المللی
- تاثیر مستقیم بر روی بازار هدف و مخاطبان خاص
- امکان نمایش تعداد آگهی به تعداد زیادی از مخاطبین در مدت زمان کوتاه
- هدف گیری قشر خاصی از مخاطبین با توجه به نوع نمایشگاه
- تراکم و ترافیک بالا در اطراف برخی از بیلبوردها
- امکان تبلیغات محلی برای برندی که در نمایشگاه غرفه دارند.